SnelStart – Makkelijk boekhouden

SnelStart maakt boekhouden makkelijk voor zzp’ers. Al ruim 40 jaar. Dankzij de handige digitale ondersteuning heb jij je boekhouding moeiteloos op orde. Tot in detail! Je maakt zelf binnen 1 minuut facturen, zoveel als je wilt.

De btw-aangifte? SnelStart rekent al voor je uit wat je moet betalen; met één muisklik stuur je je aangifte naar de Belastingdienst. En wanneer je je zakelijke bankrekening koppelt aan je administratie gaat het grootste deel van de boekhouding vanzelf. Terwijl jij slaapt. Handig toch?!

Werk je (graag) samen met een boekhouder of accoutant? Ook dat kan eenvoudig via SnelStart. Samen bepaal je wie wat doet in de administratie. Via de SnelStart-boekhoudzoeker vind je een boekhouder, administratiekantoor of accountant die bij je past.

Een paar van onze voordelen:

  • Een vast bedrag per maand, zonder addertjes onder het gras
  • Alles onbeperkt; factureren, offertes, boekingen
  • Snel relaties toevoegen via het KvK-handelsregister
  • Gepersonaliseerde factuur-/offerte lay-out
  • Bankkoppelingen met Knab, ING, Rabobank, Regiobank, ABN AMRO & Triodos
  • Altijd en overal online via de webapplicatie
  • Handige app om bonnen te scannen
  • Online samenwerken met accountant of boekhouder
  • Deskundige klantenservice via chat, mail, telefoon en webcare

Check onze website voor meer informatie. Of bel ons. We adviseren graag over een passend product. Je kunt ook een proefversie aanvragen: 30 dagen lang geheel vrijblijvend. Het abonnement stopt automatisch.

Naar website

Dossier: Administratie opstarten

Dossier: Administratie opstarten

Bekijk al onze kennisartikelen en blogs over administratie opstarten. Mede mogelijk gemaakt door SnelStart.