SnelStart – maakt boekhouden makkelijk

Makkelijk boekhouden

SnelStart maakt boekhouden al 40 jaar makkelijk voor zzp’ers. Dankzij de handige digitale ondersteuning heb jij je boekhouding moeiteloos op orde. Tot in detail! Je maakt zelf binnen 1 minuut een factuur. En je maakt zoveel facturen als je wilt. Daarnaast houd je via de app je inkopen bij. De btw-aangifte? SnelStart rekent al voor je uit wat je moet betalen; met één muisklik stuur je je aangifte naar de Belastingdienst. En wanneer je je zakelijke bankrekening koppelt aan je administratie gaat het grootste deel van de boekhouding vanzelf. Terwijl jij slaapt. Handig toch?!

Een paar van onze voordelen:

  • Een vast bedrag per maand, zonder addertjes onder het gras
  • Alles onbeperkt; factureren, offertes, boekingen
  • Snel relaties toevoegen via het KvK-handelsregister
  • Gepersonaliseerde factuur-/offerte lay-out
  • Bankkoppelingen met Knab, ING, Rabobank, ABN AMRO & Triodos
  • Altijd en overal online via de webapplicatie
  • Handige app om bonnen te scannen
  • Online samenwerken met accountant of boekhouder
  • Deskundige klantenservice via chat, mail, telefoon en webcare

Check onze website voor meer informatie. Of bel ons. We adviseren graag over een passend product. Je kunt ook een proefversie aanvragen: 30 dagen lang geheel vrijblijvend. Het abonnement stopt automatisch.

Naar website