• Laatste update:
  • Plaatsingsdatum:

Algemene helpdesk

Speciaal voor onze leden hebben we een helpdesk opgezet waar je terecht kunt met allerlei vragen die je hebt als (startende) ondernemer.

Algemene helpdesk: dit houdt het in

Heb je vragen over:

  • Algemene zzp zaken;
  • Fiscale vragen;
  • Verzekeringen;
  • Juridische kwesties;
  • Incasso problemen;
  • Coaching vragen?

Je kunt dan bij ons Ondernemerscollectief terecht.

Ondernemers netwerk

Door de kennis en ervaring van ons team en netwerk krijg je op korte termijn antwoord op je vragen. Verder zetten we, in overleg, jouw vraag uit binnen onze LinkedIn-groep of onze Facebookpagina. De ervaring leert dat we elke vraag binnen 24 uur hebben beantwoord.

Stel je vraag

Per mail via info@ondernemerscollectief.nl of telefonisch via 085 488-1234 (lokaal tarief). Onze telefonische helpdesk is elke werkdag bereikbaar van 8:30 tot 17:00. Mochten we jouw telefoontje niet kunnen beantwoorden, spreek dan even onze voicemail in. Om gebruik te maken van de helpdesk dien je lid te worden van Het Ondernemerscollectief. Je betaalt € 59,- ex btw per jaar. Klik hier om lid te worden.

Blogs

ZZP Agenda