Over dit boekhoudprogramma
Met MoneyMonk zet je snel een professionele administratie op. Klanten waarderen de eenvoud van de software en uitstekende support. Wil je MoneyMonk eens proberen? Start dan met een gratis proefmaand en profiteer van de gratis opstartservice en aantrekkelijke kickstartkorting. Tot een omzet van € 5000 kun je gratis gebruikmaken van de software. Zodra je over dat bedrag heen gaat, wordt je automatisch overgezet naar het Start Pakket voor € 7,50 per maand. Groei je nog verder door dan volgen het Growth Pakket (€ 17,50 vanaf € 10.000 omzet) en het Pro Pakket (€ 29,50 vanaf €30.000 omzet). Mocht je willen stoppen, dan bieden ze daarnaast een gratis uitstroomabonnement aan van 11 maanden. Je kunt dan niks meer aanpassen in je administratie, maar je hebt nog wel de mogelijkheid om gegevens in te zien en te downloaden.
Pluspunten
- Ritten-, project-, offerte- en urenregistratie module inbegrepen bij alle pakketten
- Door de integratie tussen de modules en de gekoppelde mobiele app verwerk je je projectadministratie heel efficiënt en overzichtelijk
- Opstarten is heel eenvoudig, ook voor de beginnende ondernemer met weinig boekhoudkennis
- Biedt gratis urenregistratie voor één persoon
- Periodiek factureren inbegrepen in pakket (wel gelimiteerd aan maximum aantal per jaar)
- Facturen en offertes zijn volledig aanpasbaar
- Scan & Herken functie
- Uitgebreide support
- Duidelijke prijsstelling
- iDEAL integratie op factuur inbegrepen
Minpunten
- Gericht op kleine ondernemers die diensten verlenen. Minder toegespitst op product administraties
- Er is nog niet met alle gangbare banken een automatische bankkoppeling mogelijk. Het handmatig uploaden van de afschriften gaat echter wel erg snel
- Urenregistratie is niet mogelijk met behulp van een timer of agenda integratie, maar de mobiele app faciliteert je hierin uitstekend
- Mail & Herken functie alleen beschikbaar voor Google gebruikers
- Geen koppeling met CRM-systeem of kassasysteem mogelijk
Conclusie
MoneyMonk is door ikwordzzper.nl gekozen tot het beste boekhoudpakket voor zzp'ers welke meegroeit met jouw onderneming. De persoonlijke ondersteuning wordt als duidelijke meerwaarde ervaren.
Over dit boekhoudprogramma
Met e-Boekhouden.nl ben je snel up and running, ook zonder enige boekhoudkennis. Na een paar uurtjes opstarttijd te hebben genomen kan je met e-Boekhouden.nl diezelfde dag nog van start. De tool faciliteert je bij het opstarten door middel van een wizard. Deze loodst je stap voor stap door de tool.
Na 15 maanden volgt het zzp-pakket van € 9,95 per maand met onbeperkt factureren en maximaal 240 boekingen per boekjaar. Ga je hier overheen? Dan kom je in aanmerking voor het standaardpakket van € 14,50 per maand. Je hebt dan een onbeperkt aantal boekingen, maar geen mogelijkheid tot factureren. Als je dat wilt toevoegen, zijn de kosten € 24 per maand.
Pluspunten
- Bij overstappen van boekhoudpakket krijg je de eerste 6 maanden 50% korting
- Erkend door de Belastingdienst: btw-aangifte met één druk op de knop
- Relatiebeheer, urenregistratie en automatisch factureren zijn verwerkt in het boekhoudpakket
- Uren direct factureren
- Facturen en offertes zijn volledig aanpasbaar (echter niet inbegrepen bij alle pakketten)
- Koppeling mogelijk met bankrekening, kassasysteem, CRM en veel andere systemen (wel tegen betaling).
- Scan & Herken + Mail & Herken
Minpunten
- Minder geschikt voor ervaren MKB'ers met een uitgebreide boekhouding
- Online offertes goedkeuren niet mogelijk
- Bij het ZZP Pakket geldt een limiet van 240 boekingen per boekjaar
- Geen timer of agenda koppeling mogelijk voor urenregistratie (m.u.v. de app)
- Geen kilometerregistratie-functie
Conclusie
E-boekhouden.nl is een gebruiksvriendelijk online boekhoudprogramma voor ondernemers. Het automatiseert administratie, facturatie en btw-aangiftes, koppelt met banken en webshops en biedt realtime inzicht in cijfers. Door duidelijke dashboards, automatische verwerking en support helpt het gebruikers efficiënt en foutloos hun financiële administratie te beheren.
Over dit boekhoudprogramma
Ficsus vindt het belangrijk dat een startende ondernemer over een strakke boekhouding kan beschikken. Je kunt er gemakkelijk facturen opmaken, openstaande facturen versturen en bonnetjes inscannen. Ook is het ideaal voor bedrijven die te maken hebben met ritten- en urenregistratie of productiekosten. Daarnaast kan de btw-aangifte makkelijk rechtstreeks worden ingediend bij de Belastingdienst. Na de gratis proefperiode gaat het abonnement over in een betaald abonnement met een vaste prijs van € 12,50 per maand.
Pluspunten
- Speciaal voor zzp'ers en eenmanszaken
- Onbeperkt aantal boekingen
- Koppeling met de Belastingdienst
- Gratis bankkoppeling
- Gepersonaliseerde facturen versturen incl. betaallink
- Scan & Herken
- Gratis bankkoppeling
- Kilometer- en urenregistratie functie
Minpunten
- Mail & Herken functie ontbreekt
- Verouderd design
Conclusie
Ficsus is een online boekhoudprogramma speciaal gericht op zzp’ers. Het maakt administratie, facturatie, uren- en rittenregistratie en btw-aangifte eenvoudig en overzichtelijk, met bankkoppelingen, mobiele bonnen-scan en rechtstreekse btw-verzending naar de Belastingdienst. Het is laagdrempelig, goedkoop en maandelijks opzegbaar.
Over dit boekhoudprogramma
Visma is een bedrijf dat cloudoplossingen voor ondernemers aanbiedt. Bij Visma zijn er cloudoplossingen mogelijk voor onder andere boekhouding, groothandel- en projectadministratie. Visma eAccounting is een boekhoudprogramma met veel mogelijkheden. In tegenstelling tot andere boekhoudprogramma’s, is bij Visma een groot gedeelte van de boekhouding geautomatiseerd. Ook zijn er tal van koppelingen mogelijk die het boekhouden eenvoudiger maken. Vanaf € 25 per maand krijg je een compleet boekhoudpakket inclusief handige app, e-learnings en goede klantenservice. Boekhouden en factureren is altijd onbeperkt. Start een gratis proefperiode van 48 uur of betaal het eerste jaar niks als starter.
Pluspunten
- Intuïtieve en overzichtelijke interface
- Snel up and running
- Uitgebreide handleidingen
- Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
- Kan meegroeien met je bedrijf
- Efficiënte projectadministratie mogelijk met Visma
- Koppelingen mogelijk met webshop- en kassasoftware (geschikt voor product/handels administraties)
Minpunten
- De proefversie staat je niet toe de Scanner-app uit te proberen
- Offerte- en urenregistratie module is niet inbegrepen in het basispakket (kan de lage basisprijs van Visma vertekenen ten opzichte van pakketten waarbij dit wel is inbegrepen in de prijs)
- Mobiele functies voor uren, facturen en scanner zijn niet geïntegreerd tot 1 app (drie aparte apps op je mobiele telefoon)
- Koppelen met een timer of de agenda ten behoeve van urenregistratie niet mogelijk. Voor de iPhone-gebruiker is er wel een handige urenregistratie-app, voor Android is deze niet beschikbaar
- iDEAL-koppeling voor facturen aanmaken niet mogelijk
Conclusie
Visma eAccounting is een online boekhoudprogramma voor ondernemers dat boekhouding, facturatie, bankkoppelingen, btw-aangifte en bonnetjes scannen automatiseert. Het biedt cloud-toegang, realtime inzicht en samenwerking met je accountant, waardoor je financiële administratie eenvoudig en efficiënt beheert.
Over dit boekhoudprogramma
Moneybird is een moderne en functionele tool voor de kleine administratie, waarin de nadruk ligt op de verwerking van facturen. De tool is overzichtelijk, speels en intuïtief. Vanaf de start is heel vriendelijk in gebruik. De welkomstpagina voelt als een personal assistent bij het opstarten. De tool loodst je met een 3-stappenplan door de basis setup heen, zodat je instellingen direct kant-en-klaar zijn. Je kan kiezen uit vier verschillende pakketten: één gratis en drie betaalde, afhankelijk van de behoeften van de onderneming. Het meest uitgebreide pakket biedt naast boekhoudfuncties en een zakelijke bankrekening ook een onbeperkt aantal transacties.
Pluspunten
- Speelse, overzichtelijke lay-out
- Volledig ontworpen voor een efficiënte verwerking van in- en uitgaande facturen
- Ingebouwde koppeling met betaaldienst Mollie, waardoor diverse online betaalmethoden mogelijk zijn waaronder iDEAL en Paypal
- Periodiek factureren bij prijs inbegrepen
- Goede prijs-kwaliteit verhouding, met een duidelijke prijsstelling
- Factuuropmaak in vele talen mogelijk
Minpunten
- Helpdesk niet telefonisch bereikbaar. Via de e-mail wel een hele snelle reply op je vragen
- Geen bijzondere boekhoudkundige functies of koppelingen. Voor een uitdagende of grotere administratie (vanaf enkele medewerkers) is Moneybird minder geschikt
- Geen urenregistratiesysteem geïntegreerd in de tool. Koppelingen met externe urenregistratie tools wel mogelijk
- Relatief duur voor wat je krijgt
Conclusie
Moneybird is een gebruiksvriendelijk online boekhoudprogramma voor kleine ondernemers en zzp’ers. Het automatiseert facturatie, bankkoppelingen, urenregistratie en btw-aangifte en geeft overzicht in je financiële administratie met rapportages en realtime inzicht.
Over dit boekhoudprogramma
Opstarten in DigiBoox is door de overzichtelijke opzet en de aanwijzingen die de tool je geeft heel eenvoudig. De tool is zo intuïtief dat je de handleidingen nauwelijks nodig hebt bij het inrichten. Het is verrassend compleet voor de lage maandprijs: er is een ritten-, uren- en projectadministratie, inclusief de mogelijkheid offertes aan te maken. Je gemaakte uren kan je met één druk op de knop factureren. De tool biedt zelfs een wizard ter ondersteuning voor de aangifte inkomstenbelasting. Met de mobiele versie van de tool kun je eenvoudig inkoopfacturen uploaden, 24/7 je dashboard inzien en je uren registreren onderweg. Voor de vaste prijs van € 14,50 (of € 12,50 als je voor een jaar afsluit) heb je toegang tot alle functies zonder beperkingen.
Pluspunten
- Perfect voor de projectadministratie
- Handige feedback vanuit tool zodat meeste fouten worden voorkomen
- Zelfstandig boekhouding opstarten en voeren heel eenvoudig, ook zonder enige boekhoudkundige kennis
- Moderne overzichtelijke interface
- Hele lage maandprijs
- Enige aanbieder met een wizard voor aangifte inkomstenbelasting
Minpunten
- Geen voorraad administratie mogelijk: tool is gericht op zakelijke dienstverleners, niet op handelsbedrijven
- Wanneer je wilt samenwerken met een financial aan je boekhouding, kies dan iemand met ervaring met DigiBoox. Door de niet-boekhoudkundige inrichting kan het voor een financial lastig werkbaar zijn
- Zo faciliterend dat je als onervaren boekhouder wat te vol van vertrouwen kan worden over je eigen boekhoudkunde. Een eenmalige controle door een financial op grote lijnen is dan ook niet onverstandig voordat je je eerste btw-aangifte indient
Conclusie
DigiBoox is een online boekhoudprogramma voor zzp’ers en kleine ondernemers met facturatie, uren- en rittenregistratie, bankkoppelingen en btw-aangifte. Het is gebruiksvriendelijk, betaalbaar en inclusief unieke ondersteuning voor inkomstenbelastingaangifte, zodat je je administratie zelf kunt beheren zonder boekhouder.
Over dit boekhoudprogramma
Overstappen naar AFAS SB is vrij eenvoudig. Je kunt namelijk je data gewoon meenemen via een auditfile. Alle dagelijkse werkzaamheden, zoals offertes maken en factureren gaat heel gemakkelijk met AFAS SB. Overnemen van gegevens en cijfers is verleden tijd, want het heeft een geïntegreerde scan & herken en ook een bonnetje invoeren is erg eenvoudig met de app van AFAS SB. Niet onbelangrijk: er is een koppeling met de bank en je kunt elektronisch je btw-aangifte regelen. Het is een all-in-one pakket voor een vaste prijs van € 59 per maand. Bij andere aanbieders zie je vaak dat je losse applicaties moet koppelen voor een compleet pakket. Dit is bij AFAS SB niet het geval. Alles is real-time, inzichtelijk en compleet, van boekhouding tot CRM, relatiebeheer en offertes.
Pluspunten
- Gebruiksvriendelijk en compleet
- Onbeperkte automatiseringsmogelijkheden
- Real-time overzichten en dashboards
- Boekhouding en CRM in één pakket
- Eenvoudig btw-aangifte doen
- Handige app voor scannen van bonnen
Minpunten
- De kosten zijn aan de hoge kant
- Geen pakketkeuze
- Vooral geschikt voor de complexere administratie
Conclusie
AFAS SB is een online boekhoudprogramma voor ondernemers en kleine bedrijven, met facturatie, bankkoppelingen, Scan & Herken, CRM en btw-aangifte. Het automatiseert je financiële administratie, biedt realtime inzicht in cijfers en ondersteunt samenwerking met je accountant. Het werkt met één vaste maandprijs.
Over dit boekhoudprogramma
Kleisteen heeft een zakelijke, overzichtelijke, professionele interface. Het uitschuifbare menu is even wennen, maar dit kun je naar eigen hand indelen. Het kost je hooguit een uurtje om helemaal gewend te raken aan de lay-out en buttons in Kleisteen, want de handleidingen en helpdesk faciliteren je uitstekend. Door de geïntegreerde uren- en project module is er een efficiënte workflow mogelijk van offerte tot factuur, inclusief duidelijk overzicht in de projectstatus. Na een proefperiode van 30 dagen kun je kiezen uit drie pakketten: Standaard (€ 18,50), Premium (€ 37,50) of Pro (€ 95).
Pluspunten
- Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding: veel functionaliteiten voor lage prijs
- Periodiek factureren mogelijk
- Compleet pakket voor projectadministratie: efficiënte workflow van offerte tot factuur
- Compleet pakket voor boekhouding detailhandel: product administratie/voorraadbeheer mogelijk
- Duidelijke prijsstelling
- Starters eerste jaar 50% korting
- Juiste balans in vakjargon in de functies zodat de tool intuïtief werkt voor jou als ondernemer en de financiële professional waar je mee samenwerkt
- iDEAL-koppeling toe te voegen aan facturen, de helpdesk kan dit verzorgen
Minpunten
- Klantenservice geeft voorkeur aan mailcontact, ze antwoorden snel en zijn voor nood ook telefonisch bereikbaar
- Automatische bankkoppeling nog niet met elke bank mogelijk. Zelf inladen bankafschrift gaat erg snel, dus dit hoeft geen dealbreaker te zijn
- Urenregistratie kent geen timer functie of koppeling met agenda, maar de mobiele app faciliteert je hierin uitstekend
Conclusie
Kleisteen is een online boekhoudprogramma voor zzp’ers, eenmanszaken en MKB met facturatie, bankkoppelingen, btw-aangifte, uren- en projectbeheer. Het biedt gebruiksvriendelijkheid, automatisering en samenwerking met je accountant in flexibele pakketten, vanaf een laag maandelijks tarief.
Over dit boekhoudprogramma
SnelStart heeft een overzichtelijk dashboard waar de belangrijkste onderdelen van de boekhouding te vinden zijn. Ook zijn er veel koppelingen mogelijk, waardoor alles netjes in één omgeving komt te staan. Met de Scan & Herken functie kunnen bonnetjes snel ingelezen worden en door de automatisering van verschillende processen zijn 'menselijke foutjes' verleden tijd. Na een proefperiode van 30 dagen kun je kiezen uit drie pakketten: inKaart (€ 20,50 p/m), inBalans (€ 37,50 p/m) of inZicht (€ 51,50 p/m). Daarnaast kun je je pakket uitbreiden met SnelStart Bankieren (€ 7,50 p/m) en SnelStart Kassa (prijs op aanvraag).
Pluspunten
- Gebruiksvriendelijk en toegankelijk
- Onbeperkt factureren
- Compleet orderbeheer
- Bankkoppelingen, automatische inlees-functies voor bankmutaties en de mogelijkheid om facturen/offertes digitaal te versturen
- Vriendelijke, deskundige en behulpzame helpdesk
Minpunten
- Geen kilometerregistratie beschikbaar
- Door de verschillende pakketten kan het moeilijk in te schatten zijn welke je precies nodig hebt
- Er zijn meldingen dat de desktopversie traag kan zijn
- Beperkingen van functies bij goedkopere pakketten
- Bankkoppeling en factuurherkenning werken niet altijd naar behoren
- Minder geschikt voor complexe administratie
Conclusie
SnelStart is een online boekhoudprogramma voor ondernemers, met facturatie, bank- en voorraadkoppelingen, btw-aangifte en automatische administratie. Het biedt cloudtoegang, scan-en-herken, realtime inzicht en samenwerking met je accountant en is geschikt voor zzp’ers tot mkb-bedrijven.
Over dit boekhoudprogramma
Informer maakt al 30+ jaar boekhoudsoftware voor ondernemers en accountants. Het opstarten gaat erg makkelijk. Er is een virtuele rondleiding waardoor je direct bij de start de juiste informatie krijgt om een goede en snelle start te maken. Ook is de interface van Informer heel duidelijk en basic, waardoor je nooit lang hoeft te zoeken naar bepaalde functies. Bonnetjes en facturen worden automatisch herkent, zodat ze aan de juiste klant of leverancier kunnen worden gekoppeld. De verzamelrobot verzamelt ze zelfs automatisch waardoor je ze zelf allemaal niet apart hoeft te uploaden. Na de proefperiode van 30 dagen kunnen zzp'ers kiezen tussen ZZP Basis (€ 15) en ZZP Plus (€ 23). Groeit je bedrijf verder door dan zijn er voor MKB'ers nog uitgebreidere pakketten.
Pluspunten
- Veel geautomatiseerde functies
- Veel informatie in het dashboard
- Virtuele rondleiding tijdens het opstarten
- Eigen appstore met allerlei koppelingen (o.a. Dropbox, Mollie en Paypal)
Minpunten
- Verschillen tussen pakketten wat onduidelijk
- Alle informatie kan wat overweldigend zijn
- Uren en ritten registreren werkt wat omslachtig
Conclusie
Informer is een online boekhoudprogramma dat boekhouding, facturatie, automatische btw-aangifte, bonnetjes scannen en bankkoppelingen combineert. Het biedt geautomatiseerde tools, realtime inzicht en snelle ondersteuning voor zzp’ers, starters en mkb-ondernemers.
Over dit boekhoudprogramma
BUNNI is een online boekhoudprogramma dat is opgericht door twee jonge ondernemers zonder financiële achtergrond. Daarom is elke functie heel intuïtief ingericht en soms net wat anders dan de traditionele boekhoudsystemen. Koppeling met je bank (of internationale betaalprovider) is gratis en moeilijke begrippen worden vermeden om het simpel te houden. Je inkomsten en uitgaven koppel je eenvoudig aan categorieën die voor jouw bedrijf van toepassing zijn en maak je overzichtelijk door kleurtjes. Na de eerste maand gratis proberen, betaal je een vaste prijs van € 15 per maand (excl. btw). Heb je minder dan € 2.500 omzet per maand? Dan krijg je 33% korting en betaal je maar € 10 (excl. btw).
Pluspunten
- Ontworpen voor ondernemers zonder boekhoudkundige kennis
- Betaalbaar en zonder verborgen + korting voor kleine ondernemers
- Eenvoudig btw-aangifte doen door de koppeling met de Belastingdienst
- Ritten- en urenregistratie
- Goede ondersteuning en hulp bij vragen
Minpunten
- Geen voorraadbeheer
- Geen Scan & Herken-functie
- Minder geschikt voor complexe administraties of grote bedrijven
Conclusie
Bunni is een betaalbaar online boekhoudprogramma voor zzp’ers en kleine ondernemers met facturatie, uren- en rittenregistratie, bankkoppelingen en btw-aangifte in een intuïtieve interface. Het maakt boekhouden eenvoudig, overzichtelijk en betaalbaar, zonder ingewikkelde vaktermen.
Over dit boekhoudprogramma
Heb je een zakelijke rekening bij Knab of ben je die van plan aan te vragen? Dan kun je die eenvoudig koppelen aan het boekhoudpakket van Knab. Zo worden veel dingen automatisch ingeladen en loopt je boekhouding dus vrijwel automatisch, wat veel tijd bespaart. Je hebt altijd -real-time overzicht zodat je snel kunt ingrijpen mocht dat nodig zijn. De btw-aangifte en IB-aangifte verstuur je makkelijk met één druk op de knop vanuit het systeem. Het pakket is een samenwerking met DigiBoox. Via hun loopt ook de support. Na een gratis proefmaand, betaal je een alles-in-één-prijs van € 14 per maand.
Pluspunten
- Koppelt je zakelijke rekening automatisch waardoor transacties automatisch ingeladen worden
- Facturen maken en versturen incl. iDEAL-betaallink
- Geen limiet op transacties, boekingen of facturen
- Lage alles-in-één-prijs
- Binnen één klik je btw- en IB-aangifte
Minpunten
- Je moet een zakelijke rekening bij Knab hebben, het is geen los softwarepakket voor iedereen
- Niet geschikt voor complexe bedrijven
- Extra modules, zoals IB-aangifte, kosten extra
- Maximaal één bedrijf per account
Conclusie
Knab Boekhoudpakket is een online boekhoudprogramma voor zzp’ers, met automatische bankkoppelingen, facturatie, bonnetjes scannen, uren- en rittenregistratie en btw-aangifte. Het werkt via app of web en biedt realtime overzicht, overzichtelijk dashboard en eenvoudige belastingaangifte.
Over dit boekhoudprogramma
Tellow biedt een overzichtelijk boekhoudpakket die zowel vanuit de online omgeving als uit de mobiele app te beheren is. Daarnaast is er de mogelijkheid om een zakelijke bankrekening te openen die geïntegreerd is in het boekhoudsysteem. Zo worden inkomende en uitgaande betalingen automatisch verwerkt. Er geldt wel een vast tarief voor het gebruik van de kaart van € 1 voor het opnemen van geld en € 0,25 per SEPA-transactie. Facturen kun je direct vanuit je boekhouding betalen en je kunt betalingen volgen. Begin direct met het gratis pakket en breidt eventueel uit naar Basis (€ 13 p/m), Plus (€ 23 p/m) of Compleet (€ 70 p/m). Hoe meer je betaald, hoe meer functie er beschikbaar zijn.
Pluspunten
- Gratis zakelijke rekening inclusief betaalkaart bij Tellow
- Directe koppeling met alle Nederlandse banken
- Helder inzicht in nog te ontvangen inkomsten, te betalen kosten en vooruitzichten voor de toekomst
- Uren- en kilometerregistratie die je eenvoudig verwerkt op de factuur
- Ontvang een melding zodra een verstuurde factuur betaald is
- Automatische btw-aangifte en foutloze IB-aangifte direct vanuit Tellow
Minpunten
- Urenregistratie alleen mogelijk via de app op mobiel
- Rittenregistratie alleen handmatig mogelijk
- Het gratis en Basis pakket hebben beperkingen, veel functies zijn alleen beschikbaar bij de duurdere pakketten
- Na opzegging heb je geen toegang meer tot je gegevens. Oplossing hiervoor is overstappen naar het gratis pakket, maar dan vallen betaalde functies automatisch weg.
Conclusie
Tellow is een online boekhoudprogramma voor zzp’ers en freelancers, met bank- en betaalrekeningkoppeling, facturatie, bonnetjes scannen, urenregistratie en automatische btw-aangifte. Het biedt realtime inzicht, eenvoudige belastingaangifte en gebruiksvriendelijke app-toegang voor overzichtelijke financiële administratie.
Over dit boekhoudprogramma
Bij Jortt wordt tot wel 99% van de boekhouding geautomatiseerd. Het systeem herkent boekingen van telefoonabonnementen, internetproviders, Google en Amazon, waardoor je die zelf niet meer hoeft te verwerken. Daarnaast wordt een groot deel van de boekhouding afgeleid van eigen banktransacties, waardoor die transacties automatisch verwerkt kunnen worden. Dit scheelt veel tijd, waardoor je die weer ergens anders in kunt steken. Na een proefperiode van 30 dagen kun je kiezen voor jortt Starter (gratis) en jortt ZZP (€19,95 p/m). Groei je verder, dan kun je eventueel nog overstappen op jortt MKB (€ 24,95 p/m) of jortt Plus (€34,95 p/m).
Pluspunten
- Koppeling mogelijk met bankrekening, kassasysteem en webshop
- Onbeperkt factureren en offertes versturen, volledig aanpasbaar
- Uren- en projectregistratie
- Onbeperkt gebruikers toevoegen
Minpunten
- Geen uitgebreide mobiele app
- Relatief duur in vergelijking met andere aanbieders
- Bij opzegging is het aan te raden om over te stappen op Jortt Gratis, anders heb je kans dat je gegevens verloren gaan
- Automatisering werkt alleen naar behoren als alles goed is ingesteld
Conclusie
Jortt is een online boekhoudprogramma dat je administratie automatisch verwerkt met een slimme Boekhoudbot, inclusief bankkoppelingen, facturatie, btw-aangifte, jaarrekening en fiscaal advies, zodat je snel en foutloos je boekhouding beheert met minimale handmatige handelingen.
Over dit boekhoudprogramma
Rompslomp is speciaal gemaakt voor zzp'ers en kleine ondernemers. Het aanmaken van een account gaat heel gemakkelijk door de koppeling met de KVK. Door de uitgebreide handleidingen leer je de tool gebruiken terwijl je tegelijkertijd je boekhouding inricht. In Rompslomp komen je boekhouding, offerte- en urenregistratie samen waardoor je facturen met één druk op de knop kunt aanmaken. Tijdens het gebruik geeft de tool aanwijzingen en knoppen zijn beperkt gehouden waardoor overzicht en controle behouden blijven. Na een proefperiode van 30 dagen kun je kiezen voor Starter (gratis), Basic (€ 12,50 p/m) of Professional (€ 25 p/m).
Pluspunten
- Facturen en offertes zijn volledig aanpasbaar
- Koppeling met bankrekening en betaalprovider
- Ritten, project- en urenregistratie module inbegrepen in basispakket
- Goede prijs-kwaliteit verhouding
- Opstarten is heel eenvoudig, ook voor de beginnende ondernemer
- Speelse interface
- Periodiek factureren en iDEAL integratie mogelijk
- Recentelijk moderne functies zoals Scan & Herken
Minpunten
- Het gratis Starter Pakket is heel beperkt: max. 5 facturen en 20 offertes per maand en max 5 uitgaven per maand in te boeken
- Geen Mail & Herken functie beschikbaar
- De helpdesk is telefonisch op aanvraag van gebruikers beschikbaar. Per mail wordt er wel snel gereageerd op je vraag
- Beperkt in de integraties met andere type software
Conclusie
Rompslomp is een boekhoudprogramma voor zzp’ers en kleine ondernemers met facturatie, bankkoppelingen, uren- en rittenregistratie, btw-aangifte en urenbonnetjes, eenvoudig te gebruiken via app of browser voor overzichtelijke en efficiënte administratie.