Tips en ideeën voor het inzetten van TikTok, Reels of Threads als zzp’er
Jongeren, bekende merken en artiesten hebben de nieuwste sociale netwerken zoals TikTok en Threads omarmd. Maar hoe kun je als zelfstandige professional hier slim op inspelen?
Als je begint als zelfstandig ondernemer, dan wil je daar natuurlijk het beste uit halen door meer klanten te lokken en winst te genereren. In de wereld van de marketing zijn er gelukkig tal van manieren om, zonder een hoog budget, je merk of bedrijf op de kaart te zetten. Door digitale en traditionele media te combineren, zorg je dat jouw organisatie opvalt en kun je een brede doelgroep bereiken.
Jongeren, bekende merken en artiesten hebben de nieuwste sociale netwerken zoals TikTok en Threads omarmd. Maar hoe kun je als zelfstandige professional hier slim op inspelen?
Op een beurs wil je dat jouw bedrijf de aandacht krijgt die het verdient. Investeer daarom niet alleen in goed ontworpen beursmaterialen, zoals beurswanden en bedrukt beursmeubilair. Maar zorg ook voor professioneel promotiemateriaal. Visitekaartjes en brochures zijn eigenlijk onmisbaar op de beurs.
Nieuwe klanten vinden kan voor jou als kleine ondernemer best lastig zijn. Je hebt weinig tijd en weet misschien niet waar je moet beginnen. Deze 5 marketingtips helpen je om jouw bedrijf verder te ontwikkelen en nieuwe klanten aan te trekken.
Visitekaartjes zijn onmisbaar voor zzp'ers, bijvoorbeeld voor als je een potentiële klant tegen het lijf loopt. Maar welke informatie moet je eigenlijk op een persoonlijk visiekaartje zetten? Het maken van een goed visitekaartje is eenvoudiger dan je denkt. Je kunt programma’s als Photoshop of Illustrator gebruiken om ze te maken. Maar je kunt ook een handig sjabloon gebruiken en deze aanpassen naar wens in een van de vele online designtools. In dit artikel lees je welke informatie je op een persoonlijk visitekaartje moet zetten.
Een succesvol bedrijf runnen kan pas als je een sterk merk hebt. Daarom moet je veel tijd investeren in het bouwen van dat merk. Hierbij is het belangrijk om de kernwaarden van je merk aan nieuwe en oude klanten te presenteren. In dit artikel vertellen we in 5 stappen hoe je jouw bedrijf uitbouwt tot een sterk merk.
Is jouw drukwerkmarketing effectief? Technologische ontwikkelingen hebben het de laatste jaren stukken eenvoudiger gemaakt om de ROI (return on investment) van offline campagnes te berekenen en bij te houden. In dit artikel vind je een aantal methoden om het succes van jouw drukwerkmarketingcampagne te meten.
Ondanks de sterke groei van digitale marketing is het gebruik van drukwerk nog steeds een effectief instrument in elke marketingstrategie. In een tijd waarin bijna alles digitaal gaat, is het onderscheidend om (potentiële) klanten een flyer of brochure te geven die ze kunnen vasthouden. Flyers gaan bovendien langer mee dan een socialemediapost of banner. Bovendien zijn ze goedkoop en gemakkelijk te bestellen en produceren.
Ben je nog maar kort geleden begonnen als zzp’er en bestel je voor de eerste keer drukwerk? Het laten maken van een brochure of flyer lijkt op het eerste gezicht misschien ingewikkeld, maar in de praktijk valt het erg mee. Dit artikel helpt je op weg als je voor de eerste keer drukwerk voor jouw onderneming bestelt.
Natuurlijk zorg jij er als zzp'er voor dat je je klant een brief of document van jouw bedrijf in een mooie envelop stuurt. Een aantrekkelijk vormgegeven envelop maakt nieuwsgierig en vergroot de kans dat jouw klant je boodschap onder ogen krijgt. Maar hoe kies je de juiste tussen al die verschillende formaten en vormen van afwerking? Met de tips in dit kennisartikel helpen we je op weg.
Om indruk te maken op je relaties met jouw mailing of document, kun je voor je envelop een papiersoort kiezen die bij jouw huisstijl past. Maar let op: elk type papier heeft een ander gewicht. Misschien neig je al snel naar een wat dikker soort papier omdat het meer klasse uitstraalt, maar is dat echt zo belangrijk? Door voor ander papier te kiezen kun je flink besparen!
Het registreren is niet gelukt. Waarschijnlijk ben je al geregistreerd met dit e-mailadres.
Donderdag 12 december | 16.00 uur
Duik samen met Martijn in de wet DBA/VBAR en ga goed voorbereid 2025 in! Alvast een geruststelling: er verandert niet zo heel veel vanaf 1 januari, dit wordt uitgebreid toegelicht tijdens het webinar. Maar vertel dat maar eens aan jouw opdrachtgever!